piątek, 13 listopada 2015

witam :)

No i jest wyczekiwany piąteczek mimo że 13 ale ważne że piątek wszyscy pewnie szczęśliwi :D
Przydarzyło wam się dzisiaj coś nie fajnego ? Bo u mnie to w sumie nic i dobrze chociaż dzień się jeszcze nie skończył heh :) Niedługo przyjedzie mój chłopak z czego bardzo się ciesze :3
a wy jak spędzacie piątek ? pisać w komentarzach :)

Ogólnie dzisiaj mam ochote dowiedzieć się od was wszystkich jakie macie zainteresowania co lubie robić w wolnym czasie, pasje itp więc jak możecie to piszcie w kom :)
Ja zaczne od tego że uwielbiam motocykle :) Mój wymarzony to :




Ogólnie uwielbiam fotografie . Chce se zakupić lustrzanke i mam pytanie jaką polecacie czekam na propozycje mam nadzieje że mi pomożecie ;)

I w sumie to na razie koniec :) jeśli macie jakieś pytania to piszcie w kom ;) pozdrawiam :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz