wtorek, 10 listopada 2015

Dzień Dobry :)

Przepraszam że dawno nie pisałam ale po pierwsze nie miałam weny a po drugie pomysłu na jakiś ciekawy wpis a zanudzać nie chce jakimiś bez pomysłu wpisami. Obiecuje dodawać cześciej wpisy ^^
Ogólnie postanowiłam wprowadzić w bloga taki mały pamiętnik o odczuciach uczuciach swoich :)
Będą różne porady cytaty związane z moimi uczuciami możecie zadawać pytanie w komentarzach a również na asku link podam na dole :)

Ogólnie na początek chciałabym wam opowiedzieć pochwalić się heh że od miesiąca nawet nie całego jestem w szczęśliwym związku może to nie jest długo ale zawsze coś :) Należe do osób bardzo wrażliwym szybko się przywiązuje . Ten chłopak ogólnie zmienił moje nastawienie do życia :)
Zmieniając temat to za oknem nam się robi jesień ja już nawet chodze w zimowej kurtce. Jak radzicie sobie z nudą na takie dni ? :)

ask ---> 
http://ask.fm/Andzia19966
Fb --->
https://www.facebook.com/anka15pmi
instagram ---> innaodreszty96

życze miłego dnia :)

"Jeśli zdradziłeś , to jesteś bez wartości ..
Nie można ci ufać, bo do kurestwa masz skłonności"

2 komentarze: