niedziela, 22 listopada 2015

Miłość & Przyjażń :)

Witam wszystkich blogerów ale również tych co nie mają:) jak wam mija weekend dzisiaj niestety ostatni dzień :) ale znowu pewnie szybko zleci . za oknem pogoda do dupy ech.. co w takie dni najbardziej lubicie robić ? :) bo ja to najlepiej lubię siedzieć w domu jakiś film herbatka lub kakao :3
Często w takie dni też dużo rozmyślam o życiu i o innych sprawach. Chce dzisiaj poruszyć temat przyjażni i miłości w co wierzycie a w co nie i co myślicie o tych uczuciach :)
Ja osobiście wierze w prawdziwa przyjażń i miłość chociaż co do przyjażni ostatnio ktoś mnie bardzo zawiódł no ale niestety .. :)
A co do miłości to jak wiecie jestem w szczęśliwym związku i jak najbardziej wierze zresztą każdy człowiek w końcu pozna tą jedyną osobe która odmieni jego życie to piękne uczucie kochać i być kochanym :) jeśli macie jakiś problem to oczywiście pomoge można pisać do mnie na fejsie https://www.facebook.com/anka15pmi a także na gg 56489590 możecie również podać o czym chcielibyście czytać tutaj na blogu :) czekam na propozycje :)

Życze wszystkim mordeczkom miłego dnia :) pozdrawiam ^^ :*



 "choć ciałem daleko, duszą zawsze gdzieś obok"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz